Cikjai Blog

Agen Tasneem Manjung, Sitiawan, Perak

Puan Solihah, Agen Tasneem Manjung 60136295197

 

Macam mana ummi sol boleh terjebak dengan tasneem naturel?

Panjang ceritanya..kita pendekkanla ye.

Anak ummi yang no.3 ni ali namanya. Ummi hantar ali ke taska masa umurnya 2bulan. Ummi tak ambil cuti panjang sebab ummi rasa kesian kat pelajar2 kimia ummi yg akan ambil spm tahun tu.

Kesian kat anak orang lain..anak sendiri tak kesian ke? Biasa dah cikgu2 situasi gini.

Disebabkan ali baru 2 bulan, duk pulak kat taska..memang mendapatla selesema+batuk berkahak.

Bermulala episod keluar masuk wad dari ali berumur 3 bulan sehingga 9 bulan. Sampai cuti ummi pun dah habis dan terpaksa ambil cuti tanpa gaji😫.

 

Dah macam2 rawatan dan ubat yang ummi ikhtiar untuk ali. Sonotron..minyak,ubat,balm..semua tak menjadi.

Akhirnya,terdetik untuk cuba balm #cfrubtasneemnaturel. Alhamdulillah ali serasi dan tak masuk keluar wad dah.

Ummi sol jatuh hati dengan balm ni dan terus daftar jadi agen. Ummi nak bantu ibu2 di luar sana untuk bagi yang terbaik untuk anak2.

Ummi sol pun dapat jana pendapatan sampingan dengan jual balm comel ni. Alhamdulillah. Sambil berbisnes,sambil membantu ibu2 lain. Seronok kan?

Sape nak join team ummi sol, jangan malu jangan segan klik je wasap.my/60136295197.

Fb personal-Norsolihah zainal.
Fb page- ummi caliphs nature
Kawasan cod- sitiawan, seri manjung dan lumut

Facebook0
Instagram
SOCIALICON
SOCIALICON
Follow by Email
YouTube

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
0
Your Cart